MVO kickstart

Wat jij ook wil doen met verduurzaming: DDA heeft het in huis. Wil je maatschappelijk verantwoord gaan ondernemen en zoek je naar een manier om te verduurzamen? Schakel ons in!  

1500+

Samenwerkingen op het gebied van duurzaamheid

320+

MVO nulmetingen met succes uitgevoerd

Uniek ontwikkelde aanpak

Sneller en eenvoudiger naar ieder gewenst resultaat met een perfect MVO fundament. 

Uitgebreide kennis

Kies je voor De Duurzame Adviseurs? Dan werk je niet met één adviseur, maar met alle MVO-adviseurs.

Reducties van meer dan 25%

MVO wordt ineens nog leuker door de bijkomende kostenbesparingen. Perfect voor mens, milieu én de portomonnee.

Veel ervaring

Al meer dan 13 jaar begeleiden wij ruim 500 bedrijven en overheden in het realiseren van de verschillende duurzame ambities en prestaties.

MVO kickstart

Staat jouw organisatie te popelen om met verduurzaming aan de slag te gaan? Dan is de MVO kickstart iets voor jullie.


In de MVO kickstart licht onze adviseur jullie organisatie in sneltreinvaart door om tot een beknopt en concreet advies te komen voor verduurzaming.  


Het resultaat

Het resultaat van de MVO kickstart is een routekaart waarmee jouw organisatie op relevante thema’s stappen kan gaan zetten: van voldoen aan wet- en regelgeving tot versnellen in verduurzaming. 


Binnen no time positieve impact maken? Kies dan voor de MVO kickstart! 

Wil je aan de slag met MVO?

Vraag een vrijblijvende offerte aan of plan een gratis kennismaking via de knop hieronder!

Lees onze blogs over Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen

Wat is de MVO Kickstart?

Wil jij aan de slag met MVO, maar weet je niet zo goed waar je moet beginnen? Of wil je weten waar de organisatie nu staat en wat de volgende stap moet zijn? Dan is de MVO kickstart precies wat jij nodig hebt! In 4 stappen naar een effectieve basis voor jouw duurzaamheidsinspanningen.

Hoe kan ik maatschappelijk verantwoord ondernemen?

Steeds meer bedrijven claimen dat ze maatschappelijk verantwoord ondernemen (MVO). Daarmee wordt vaak bedoeld dat er aandacht is voor people, planet en profit (of beter: prosperity), ook wel de drie P’s. Maar hoe toon je als bedrijf aan dat er daadwerkelijk aandacht is voor deze drie P’s?